GY.I.K.

📝
Regisztráció és visszaigazolás
(1) Hogyan kapok visszaigazolás a regisztrációmról?
(2) Módosíthatom a regisztrációmat, ha elírtam valamit?
(3) Regisztráció véglegesítése
(4) A regisztráció visszaigazolása minden esetben a részvétel visszaigazolását is jelenti?
(5) Ha családosan érkezem, mindenkit külön kell regisztrálni, vagy elég, ha bepipálom, a házastársammal, ill. gyerekkel érkezem rubrikát?
🏓
Programok
(1) Milyen programokra lehet számítani a rendezvényen?
(2) Milyen korosztály számára elérhetőek a rendezvények?
🏕️
Szállás
(1) Milyen szálláslehetőségek vannak?
(2) Mit biztosítanak a szobákban?
(3) Van hajszárító, illetve vasaló a szálláshelyen?
(4) Egyénileg szervezett, külsős szállásról részt lehet venni a rendezvényeken?
(5) Hogyan működik a szobabeosztás? Kérhetek konkrét szobatársat?
🥣
Étkezés
(1) Van-e lehetőség speciális étrend szerinti étkezésre?
(2) Hány étkezés biztosított a rendezvényeken?
(3) Egyénileg megoldható-e az étkezés?
💰
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
(1) Hogyan történik a fizetés?
(2) Van lehetőség a részvételi díj egy részét SZÉP kártyával, a fennmaradó összeget pedig átutalással fizetni?
(3) A teljes család részvételi díját átutalhatom egyben, vagy mindenkit külön kell fizetni?
(4) Fizetés átutalással
(5) Fizetés SZÉP kártyával
(6) Fizetési határidő
(7) Lemondás, helyátruházás és pénzvisszatérítés
(8) Van lehetőség egyedi fizetési megoldásra?
(9) Van gyermekkedvezmény a rendezvényeken?
(10) Mit tartalmaz a részvételi díj?
(11) Van lehetőség részleges részvételre?
🎁
Adományok
(1) Hogyan tudok adománnyal hozzájárulni az Evangélizációs Táborok, illetve az egyéb rendezvények fejlesztéséhez?
(2) Mire fordítjuk az adományokat?
👪
Gyermekvigyázás
(1) Lesz gyermekfelügyelet a programok alatt?
(2) Különleges gondozást igénylő gyermekkel részt tudok venni a rendezvényeken?
🚍
Megközelítés és utazási lehetőségek
(1) Hogyan közelíthető meg a rendezvény helyszíne?
⛑️
Önkénteskedés
(1) Miért van szükség résztvevők önkéntes segítségre a rendezvényen?
💻
Technikai kérdések
(1) Hibát találtam a weboldalon vagy a regisztrációs űrlapon. Hol tudom jelezni?
(2) Egyedi kérdésem van, hol tehetem fel?

REGISZTRÁCIÓ ÉS VISSZAIGAZOLÁS

Hogyan kapok visszaigazolást a regisztrációmról?

  • A regisztráció után automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha nem érkezik meg 5 percen belül, ellenőrizd a spam mappát, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az evang@hit.hu e-mail címen.

Módosíthatom a regisztrációmat, ha elírtam valamit?

  • Igen, de kérünk semmiképp ne regisztrálj újra! Küldd el a helyes adatokat az evang@hit.hu címre.

Regisztráció véglegesítése

    • A regisztráció a teljes részvételi díj befizetésével válik véglegessé. A befizetést a részvételi jóváhagyásról szóló e-mail kézhezvételétől számított 4 munkanapon belül kell teljesíteni.
    • Fontos: Ha nem tudsz részt venni a táborban, kérjük, azonnal jelezd lemondásodat e-mailben az evang@hit.hu címre. Ha nem mondod le időben, másoktól elveszed a helyet.

A regisztráció visszaigazolása minden esetben a részvétel visszaigazolását is jelenti?

  • A regisztráció visszaigazolása nem minden esetben jelenti a részvétel elfogadását.
  • Ha a visszaigazoló e-mailben ezt a szöveget olvasod: "Fontos! A regisztráció nem minden rendezvényen jelent automatikus részvételt.", akkor a jelentkezésed még nem biztosított, és hamarosan visszajelzünk róla. Csak a részvétel elfogadásáról szóló visszaigazolás után válik véglegessé a jelentkezésed.

Ha családosan érkezem, mindenkit külön kell regisztrálni, vagy elég, ha bepipálom, a házastársammal, ill. gyerekkel érkezem rubrikát?

  • Igen, minden családtagot külön kell regisztrálni, beleértve a házastársat és az összes gyermeket, még az 1 év alattiakat is. Ez adminisztrációs és szálláselőkészítési szempontból elengedhetetlen.
  • A gyermekek számára egyszerűsített regisztrációs felületet biztosítunk, így nem kell aggódnod a hosszadalmas folyamat miatt.

PROGRAMOK

Milyen programokra lehet számítani a rendezvényen?

  • A várható programtervet a weboldalon, az adott rendezvény linkje alatt találod. A változtatás jogát fenntartjuk, de általánosságban az események között szerepelnek istentiszteletek, szakmai és gyakorlatorientált előadások, evangélizációk, közös imák, közös étkezések és szabadidős tevékenységek.

Milyen korosztály számára elérhetőek a rendezvények?

  • Ez a rendezvény típusától függ. Minden esetben feltüntetjük a weboldalon, hogy az adott eseményen milyen életkorú résztvevőket várunk.

SZÁLLÁS

Milyen szálláslehetőségek vannak?

  • Az idei tábor helyszíne a Hotel Manuela, ahol kényelmes, fürdőszobás szobákban biztosítunk elhelyezést.
    A résztvevőket 3–5 ágyas szobákban szállásoljuk el, melyek egy részében emeletes ágyak is találhatók.
    Korlátozott számban 1 vagy 2 ágyas szobák is rendelkezésre állnak, elsősorban házaspárok számára.
  • Fontos! Idén nem biztosítunk szervezett prémium szállást, így akik ilyen minőségű szállást vennének igénybe fogaljanak maguknak szállást minnél hamarább.

Mit biztosítanak a szobákban?

  • Tábori szállás: takaró, párna, ágynemű (poliészter) biztosított. Törölközőt hozni kell. Közös fürdőszoba áll rendelkezésre.
  • Külön igényelhető: néhány darab vasaló, hajszárító.

Egyénileg szervezett, külsős szállásról részt lehet venni a rendezvényeken?

  • Igen, részletek a regisztációnál.

Hogyan működik a szobabeosztás? Kérhetek konkrét szobatársat?

  • A jelentkezéskor megadhatod azoknak a személyeknek a nevét, akikkel előzetesen egyeztettél. Fontos! Ez csak tájékoztató adat a szervezők számára, a kívánságok teljesítését nem tudjuk garantálni.
  • A házaspároknak bíztosítjuk, hogy egy szbában legyenek ketten, igény esetén a gyeremekeikkel.

ÉTKEZÉS

Van-e lehetőség speciális étrend szerinti étkezésre?

  • A regisztrációs űrlapon lehetőséged van megadni, ha ételallergiád vagy intoleranciád van, amelyről tudnunk kell. Igyekszünk alkalmazkodni az étrendedhez, de teljes körű megoldást sajnos nem tudunk garantálni, ezért kérjük, ezt vedd figyelembe a jelentkezéskor.
  • Ha a rendezvény előtt nem keresünk meg e-mailben a speciális étrendeddel kapcsolatban, akkor tekintsd megoldottnak a kérdést. Ha további információra van szükséged, érdeklődj az evang@hit.hu címen.

Hány étkezés biztosított a rendezvényeken?

  • A program menetrendenk és a regisztációnak megfelelően biztosítjuk.

Egyénileg megoldható-e az étkezés?

  • Igen, amennyiben a regisztációnaál a csak részvételt jelölöd be, a tábor keretében ebben az esetben is két ajándék étkezést bíztosítunk.

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan történik a fizetés?

  • A kifizetés elsősorban átutalással, illetve SZÉP kártyával teljesíthető (MBH, K&H, OTP). Készpénzes fizetésre nincs lehetőség.

Van lehetőség a részvételi díj egy részét SZÉP kártyával, a fennmaradó összeget pedig átutalással fizetni?

  • Igen, de előzetes egyeztetés szükséges. Kérjük, jelezd ezt előre, és várd meg a visszajelzésünket! Az egyeztetéshez írj a evang@hit.hu e-mail címre.

A teljes család részvételi díját átutalhatom egyben, vagy mindenkit külön kell fizetni?

  • Igen, egy összegben is átutalhatod, de kérjük, hogy a közleményben a családnevet és az összes családtag ID számát tüntesd fel (például: 4612-15; 4625), valamint a rendezvény rövid nevét is.

Fizetés átutalással

  • IFICROSS Gyermek- és Ifjúságvédelmi Szervezet
    • HUF Bank: OTP Bank
    • Számlaszám: 11784009-20603612
    • IBAN: HU11 1178 4009 2060 3612 0000 0000
    • BIC (SWIFT) kód: OTPVHUHB
  • Az utalás során a közlemény rovatba feltétlenül írd be:
    • Jelentkező neve
    • Jelentkező ID száma (a regisztrációt visszaigazoló e-mailben találod)
    • Rendezvény neve

Fizetés SZÉP kártyával

  • OTP SZÉP kártyával:
    • Nyisd meg a https://otpszepkartya.hu/ oldalt.
    • Bejelentkezés után válaszd az "Ügyintézés" menüpontot, majd az "Előlegfizetés" lehetőséget.
    • Válaszd ki az Evang Tábor elfogadóhelyet, és add meg az utalandó összeget.
    • A megjegyzés rovatba írd be ta rendezvényen részt vevő személy nevét és a regisztráció után automatikus visszaigazoló e-mailben megküldött ID számát, valamint a rendezvény rövid nevét.
  • K&H SZÉP kártyával:
    • A K&H SZÉP kártya felületén a "Vásárlás és előlegfizetés" menüpontban lehet kezdeményezni az utalást.
    • Az elfogadóhely azonosítója: 84070550 – Agrosz Rendezvényközpont.
    • A megjegyzés rovatba írd be ta rendezvényen részt vevő személy nevét és a regisztráció után automatikus visszaigazoló e-mailben megküldött ID számát, valamint a rendezvény rövid nevét.
    • A fizetés jóváhagyása után a tranzakció azonnal megtörténik, helyesbítésre nincs lehetőség.
  • MKB SZÉP kártyával:
    • Küldd el fizetési igényedet a penzugy@agrosz.hu e-mail címre a következő adatokkal:
      • Kártyán található azonosítószám
      • Pontos név
      • Regisztrációs számod (automatikus visszaigazoló e-mailben találod)
    • Válaszlevélben küldünk egy 10-jegyű fizetési azonosítót.
    • Lépj be a https://mkbszepkartya.hu oldalra, és válaszd a Fizetés MKB SZÉP kártyával” menüpontot.
    • Az űrlapon az „Előrefizetés azonosító” mezőbe írd be a kapott 10-jegyű kódot.
    • Az „Elfogadásról email küldése, ide” mezőbe írd be a penzugy@agrosz.hu címet, hogy a befizetést adminisztrálni tudjuk.

Fizetési határidő

  • A részvételi díjat a részvételi jóváhagyásról szóló e-mail kézhezvételétől számított 4 munkanapon belül kell befizetni. (Ezt az e-mailt legegyszerűbben onnan ismered fel, hogy tartalmazza a banki adatokat.)
  • Ha a befizetés nem érkezik meg időben, a regisztráció várólistára kerül, és a részvétel a befizetések sorrendjében dől el. A végső fizetési határidő az esemény kezdőnapja előtt 9 naptári nap.

Lemondás, helyátruházás és pénzvisszatérítés

  • Lemondás: A teljes részvételi díjat csak akkor tudjuk visszatéríteni, ha a lemondást Juniús 22.-e előtt jelzed az evang@hit.hu -ra küldött emailben. Ezt követően sajnos nem áll módunkban visszatéríteni, még betegség esetén sem.
  • Helyátruházás: Ha nem tudsz részt venni, lehetőséged van a befizetett helyedet másnak átadni. Ebben az esetben kérjük, írj e-mailt az evang@hit.hu címre.

Van lehetőség egyedi fizetési megoldásra?

  • A részvételi díjat a megadott határidőn belül kell befizetni. Különleges esetekben egyedi egyeztetés lehetséges, erről az evang@hit.hu címen érdeklődhetsz.

Van gyermekkedvezmény a rendezvényeken?

  • A pontos kedvezmények és feltételek az adott rendezvény információinál mindig feltüntetésre kerülnek a weboldalon.

Mit tartalmaz a részvételi díj?

  • A teljes részvételi díj tartalmazza a szállást (kivéve külső szállás választása esetén, ha erre ad lehetőséget a tájékoztatás), az étkezéseket, a programok, valamint a szervezési és adminisztrációs költségeket. 

Van lehetőség részleges részvételre?

  • Igen ez esetbben a napijegy váltása kötelező, melyet előre szükséges rendezni.

ADOMÁNYOK

Hogyan tudok adománnyal hozzájárulni az Evnagélizációs táborok, illetve az egyéb rendezvények fejlesztéséhez?

  • A rendezvények részvételi díja kizárólag a szállás, étkezés, szakmai programok, valamint az adminisztrációs és szervezési költségek egy részének fedezésére szolgál.
  • Ha lehetőséged engedi és szívesen támogatnád a fejlesztéseket, több módon is hozzájárulhatsz:
        • A helyszínen készpénzes adomány formájában.
        • Banki átutalással az alábbi számlaszámra:
  • IFICROSS Gyermek és Ifjúságvédelmi Szervezet
        • HUF Bank: K&H Bank Zrt.
        • Számlaszám:: 10404027-00033575-00000009
        • IBAN: HU62 1040 4027 0003 3575 0000 000

Mire fordítjuk az adományokat?

  • Az adományokat mindig az adott eseményhez kapcsolódó kiemelt célokra fordítjuk, például új eszközök beszerzésére, infrastruktúra-fejlesztésre. Amennyiben egy rendezvényhez nincs konkrét célkitűzés, az adományokat az általános fejlesztésekre és a rendezvények hosszú távú fenntarthatóságára használjuk fel. Köszönjük, ha mindehhez te is hozzájárulsz!

GYERMEKVIGYÁZÁS

Lesz gyermekfelügyelet a programok alatt?

  • Ez a rendezvény típusától függ. A weboldalon minden esetben feltüntetjük, ha az eseményen biztosítunk gyermekfelügyeletet.
  • Fontos! Ha gyermekkel érkezel, minden gyermeket – még az újszülötteket is – külön regisztrálni kell a regisztrációs űrlapon. Ez az adminisztráció és a szálláselőkészítés miatt szükséges. A gyermekek számára egyszerűsített regisztrációs folyamatot biztosítunk, így nem kell aggódnod a hosszadalmas kitöltés miatt.
  • A gyermekfelügyelet elsősorban a programok alatt elérhető, de a gyerekes rendezvényeket úgy alakítjuk ki, hogy a gyermekek elegendő időt tölthessenek a szüleikkel is. A gyermekfelügyelet igénybevételét minden esetben előre jelezni kell a regisztrációs űrlapon!

Különleges gondozást igénylő gyermekkel részt tudok venni a rendezvényeken?

  • Természetesen, ha az adott esemény támogatja a gyermekek részvételét. Mivel a létszám korlátozott, előzetes egyeztetés szükséges, ezért kérjük, ilyen esetben írjatok az evang@hit.hu címre.

MEGKÖZELÍTÉS ÉS UTAZÁSI LEHETŐSÉGEK

Hogyan közelíthető meg a rendezvény helyszíne?

  • Autóval
  • Vonattal
      • 🚆 A vonatok a Déli és a Kelenfüldi pályaudvarról indulnak, az út ~2 óra, és a végállomás Balatonfüred lehet.
      • 🔗 Menetrend: https://elvira.mav-start.hu/
  • Szervezett transzfer
      • A busz- és vasútállomás gyalogtávolságra találahtó, de igény esetén megszervezzük az állomás és gyülekezeti ház közötti transzfert.

ÖNKÉNTESKEDÉS

Miért van szükség résztvevők önkéntes segítségre a rendezvényen?

  • A rendezvények szervezése és lebonyolítása önkéntesek munkáján alapul, beleértve az előadókat és a táborvezetőket is. Egy rendezvény helyszíni lebonyolításához áltagosan 20 önkéntes segítsége szükséges és az önkéntesek többsége az étkezési díját is maga fedezi, hogy ezzel csökkentsük a résztvevők részvételi költségeit. Így tudjuk szélesebb körben is elérhetővé tenni a programjainkat.
  • Az esemény gördülékeny működéséhez azonban a résztvevők 2-3 órás önkéntes segítsége is elengedhetetlen. Az önkénteskedés szabadon választható, de nagy szükség van rá, különösen a konyhai előkészítésben.
  • Ha van olyan terület, ahol szívesen segítenél (pl. takarítás, konyhai előkészítés, dekoráció, gyermekfelügyelet), a regisztrációnál jelezheted.

TECHNIKAI KÉRDÉSEK

Hibát találtam a weboldalon vagy a regisztrációs űrlapon. Hol tudom jelezni?

  • Az ilyen jellegű hibák jelzése óriási segítség számunkra! Kérjük, küldj egy e-mailt az evang@hit.hu címre, és jelezd a problémát.

Egyedi kérdésem van, hol tehetem fel?

  • Kérdéseidet az evang@hit.hu e-mail címen várjuk, és igyekszünk rá 48 órán belül válaszolni.

Great! You’ve successfully signed up.

Welcome back! You've successfully signed in.

You've successfully subscribed to Közösségi programjaink.

Success! Check your email for magic link to sign-in.

Success! Your billing info has been updated.

Your billing was not updated.